The life and times of an anti-social intellectual

Friday, September 16, 2005

Fredag aften

Gudhjælpemig om jeg ikke lige har siddet og set en hel times norsk TV kun for at se Marion Raven spille Live. Og så på net-tv ovenikøbet fordi jeg ikke kan ta' NRK.
Jeg kan i den forbindelse afsløre at "Først & sist" ikke er et specielt godt program; og det selvom Eddie Izzard var en af gæsterne. Men Marion smed jo den skønne "Here I Am" afsted i en unplugged version kun med guitar og violiner. Det lød mildest talt smukt og var de foregående 50 minutters pinsler værd.

9 Comments:

  • At 12:32 AM, Blogger Hans said…

    lol, så god er den sang altså heller ikke.

     
  • At 8:03 AM, Blogger FlairRocks said…

    BLASFEMI

     
  • At 10:32 AM, Blogger Lars said…

    Må tilstå at jeg heller ikke er imponeret over damen...

     
  • At 6:53 PM, Anonymous Anonymous said…

    HVAD SATAN, MARION RULES JO FOR MEGET

     
  • At 10:51 PM, Blogger Lars said…

    Hvis du med "RULES JO FOR MEGET" mener "ER JO ORDINÆR OG METERVARE-POP" så er vi enige...

     
  • At 10:21 AM, Blogger FlairRocks said…

    Ja, hun kan umuligt være lisså innovativ som R. Kelly jo.

    Og har nogen påstået at det ikke er "ordinær pop"?

     
  • At 11:02 AM, Blogger Lars said…

    Har ikke påstået at R. Kelly er godt, men jeg indrømmer at måden det er bygget op på er interessant.

    Hvordan kan man (læs: Marion Raven) både "RULES" og være ordinær pop. Min definition på "ordinær" er jo noget der er middelmådigt, men måske vi definerer forskelligt?

     
  • At 11:45 AM, Blogger FlairRocks said…

    Mjae, ordinært er for mig noget almindeligt som ikke behøver være middelmådigt. Jeg synes det lyder godt, ergo er det godt i mine øre

     
  • At 8:07 AM, Blogger Lars said…

    At du/I synes det er godt er fint nok. Fred være med det :-)

     

Post a Comment

<< Home