The life and times of an anti-social intellectual

Tuesday, September 06, 2005

SÆT IGANG...igen

Robinson kører igen, og det er Jyderne vs. Københavnerne! I sig selv en idiotisk ide som viste sig at være ganske effektiv idet de to hold allerede hader hinanden intenst. Og ikke mindst fordi Jyderne vandt over Københavnerne 3 gange på 1 afsnit. Det er smukt er hvad det er.
Generelt var programmet ret kompakt og vi skulle ikke have alle mulige "lær-deltagerne-at-kende"-segmenter som ellers har været normen. Så jeg følger Robinson igen og nyder det

4 Comments:

  • At 4:22 PM, Blogger Yessen said…

    Få Mygind tilbage på pinden meddewuns. Mygind Back In Khaki's I say...

     
  • At 4:31 PM, Blogger FlairRocks said…

    Blasfemien iøvrigt - de har taget det klassisk Ø-Råd tema af plakaten og har noget nyt suspensemusik. Det var udmærket, men vi er jo blevet vant til det klassiske tema der :(

     
  • At 8:47 PM, Blogger Lars said…

    Me noseller det show, men er da ked over at de har fjernet temaet fra ø-rådet, idet det jo var synonym med Robisnon

     
  • At 9:51 AM, Blogger Hans said…

    tjaaa... Kjeldberg gjorde det da meget godt synes jeg. og siden jeg ikke så slutningen hørte jeg ikke det tema. men kan forstille mig manglen af det gamle er stor

     

Post a Comment

<< Home