The life and times of an anti-social intellectual

Monday, September 05, 2005

"Bet you never thought that I could break you"

Så er den første rigtige Uni-uge igang. Jeg er egentlig ganske spunky og klar på det, så mon ikke det blir hygsomt? Jeg tror det.
I morgen skal jeg til det frivillige fag hvor vi skal snakke om McCarthys Child of God. Som Mr. Gretlund sagde i fredags til introtimen så bør pigerne ikke læse den sent om aftnen. Jeg tror sgu han brugte samme besked da jeg havde bogen med ham for et par semestrer siden.

Speaking of McCarthy, så har jeg forsøgt at transformere mit foredrag fra sidste eksamen om hans bog Blood Meridian til et essay/'paper'. Jeg har den pt. til gennemlæsning hos Gretlund og min underviser fra Western-faget. Jeg er lidt spændt på hvad de siger til det. Planen var at forsøge at få den udgivet et eller andet sted (de har jo så mange kontakter de undervisere), men nu må vi se hvad det ender med. Titlen på essayet er (lissom foredraget): "'They Rode On': The Violent Journey in Blood Meridian."

4 Comments:

  • At 6:36 PM, Blogger Lars said…

    Det bliver da spændende hvis du får det udgivet. Regner jo med at du plugger dig selv her i givet fald!

     
  • At 10:44 PM, Blogger Hans said…

    uhhhha, lyder cool. og som lars siger. nu glemmer du os vel ikke vis der sker noget

     
  • At 12:27 AM, Blogger Yessen said…

    Lyder ski' da interessant. Lad os endelig høre den videre udvikling.

     
  • At 9:05 AM, Blogger FlairRocks said…

    Will do

     

Post a Comment

<< Home