The life and times of an anti-social intellectual

Sunday, July 31, 2005

Still singin' in the rain

At være udenfor i regnvejr er slemt nok og, som vi fik bevist i går, er det endnu værre at wrestle i regnvejr. Men Dansk Wrestling leverer jo varen uanset hvad, så trods det våde element gennemførte vi showet. Selv var jeg i en tagkamp med Kristian "Krede" Holm mod Damage Inc. aka. Mr. PPV og Chaos. En rigtig sjov lille tagkamp hvis jeg selv skal sige det. Jeg har ikke set showet på video endnu, så det er lidt svært at kommentere yderligere. Thumbs up til Kurizin og Whipsy som igen troppede op. King skulle ha været der, men han skulle vist noget andet i Vejle på vejen... :-)

Strøtanker:
To uger tilbage på Edeka og som vi plejer at sige: "Nej, hvor er det da gået hurtigt."

Ugens film: Rear Window. Jeg har ikke set så meget af Hitchcock desværre, så det er jo godt, at DR2 sender nogle af hans film om søndagen. Forrige uge var det North by Northwest som var til 5,5/6 og sidste uge altså Window (6/6). De bliver dog sendt så sent, at jeg er gået i seng. Ergo må jeg se dem på video weekenden efter når der er tid til det. I aften står den på Vertigo, som jeg glæder mig meget til også.

Ugens sang: "Tankespind" med Tue West. Vi glæder os til det nye album gør vi :D

14 Comments:

  • At 2:54 PM, Anonymous Anonymous said…

    Tankespind med Tue West er da det værste lort han har laved til dato og han har jo lavet meget lort

     
  • At 12:14 AM, Blogger Teologinen said…

    erklærer mig enig med kuri og dukker hovedet næste gang jeg møder scsa ;-)

     
  • At 2:55 PM, Anonymous Anonymous said…

    YES da i den mindst rar der er nogen der kan støtte mig i kampen mod scsa og flair´s dårlig musik smag

     
  • At 9:43 PM, Blogger Teologinen said…

    Vi må jo holde sammen mod de stygge musikantichrists....

     
  • At 11:08 PM, Blogger Lars said…

    Bare fordi I er så totalt blottet for kulturel sans betyder det ikke at resten af Danmark er det. Jeg ved at også King er enig med Flair og jeg om at Tankespind er en god sang.

     
  • At 4:00 PM, Anonymous Anonymous said…

    Tue ownzzzzzzzz

    /Flair

     
  • At 7:11 PM, Blogger Krat said…

    Tue Wests musik er da noget intetsigende.

     
  • At 10:34 PM, Blogger Lars said…

    Ligesom Stan Getz og alt det mærkelige musik du hører

     
  • At 10:36 PM, Blogger Lars said…

    @Flair: Først nu ser jeg at du har set Vertigo og så må jeg jo bryde ud i et:

    HELLO
    HELLO

    WE'RE AT A PLACE CALLED VERTIGO

    Sry, men er stadig oppe at køre

     
  • At 9:05 PM, Anonymous Anonymous said…

    Høre da nix musik fordi det er dansk hvis det sux. Men vi har da heldigvis Larsen til sikre ordenlig dansk musik nu alle de nye elendig tonser ikke kan finde ud af det

     
  • At 9:15 PM, Blogger Lars said…

    Undskyld, men det fattede jeg altså ikke :-(

     
  • At 2:58 PM, Anonymous Anonymous said…

    Se Family Guy the Movie og indse Bonos sande værdier

    /Flær som stadig er for doven til at logge ind åbenbart

     
  • At 6:11 PM, Blogger Hans said…

    Tue rules sku, og den nye cd vil gøre det samme. og hvad angår bono og u2... se FG The movie som flair siger

     
  • At 6:43 PM, Anonymous Anonymous said…

    og vi kan skrive The Man Who Knew Too Much på den voksende liste over 'cock film som rules. På søndag er det tid til The Birds som jeg glæder mig rætti meget til


    /Flær

     

Post a Comment

<< Home