The life and times of an anti-social intellectual

Wednesday, September 14, 2005

"We're the Riders of Depression"

De sidste par dage har jeg fået set de første 13 afsnit af sæson 1 af "Desperate Housewives" som TV2 har været så flinke at sende før resten af sæsonen går igang i aften. Jeg havde indtil i lørdags kun set afsnit 1 og jeg aner ikke hvorfor det aldrig blev til mere dengang. Serien er ikke det mest geniale jeg har set, men den er da rigtig underholdende og det er jo det vigtigste. Og så er Teri Hatcher og Eva Longoria (ÅH) i sig selv grund nok til, at serien kommer over middelmådighedsgrænsen.

12 Comments:

  • At 2:23 PM, Blogger Lars said…

    HOVHOV!

     
  • At 10:30 PM, Blogger Hans said…

    ja, det er en god serie. men det er seinfeld sku osse. og sammenligne dem synes jeg nu ikke helt man kan.

     
  • At 10:32 PM, Blogger FlairRocks said…

    Hvem gjorde det da? :P

     
  • At 10:49 PM, Blogger Lars said…

    Ingen sammenlignede men den blev da kaldt middelmådig og det er ingenlunde tilfældet.

     
  • At 2:20 PM, Blogger Teologinen said…

    YES!!!!! Genial lille ting med middelmådigheden ;)
    Og nu vi er ved middelmådigheden, jeg så et oldgammelt afsnit af beverly hills igår (ca 5 min) og hvem dukker op på skærmen?
    Matthew Perry, som vi alle senere skulle komme til at kende som Chandler.
    Gyser ved tanken om at han har medvirket i den store løftede pegefinger som BH vitterlig er. UFF

     
  • At 2:36 PM, Blogger Lars said…

    SATC og Frasier er middelmådige (I driver mig jo til det!)

     
  • At 4:18 PM, Blogger FlairRocks said…

    @lars. hush little one

    @ritte. Spiller Chandler ikke overklasseknægt med lyster til at slå sin kontrollerende far ihjel?

     
  • At 4:41 PM, Blogger Lars said…

    @flair @Ritte: Jo. Han har jo skrevet et "play" om det svjh. Det sku jo gøres corny. Overklasse-LA-snob med psykiske probs skriver sig ud af vanskelighederne...

     
  • At 5:19 PM, Blogger FlairRocks said…

    og Brandon kan sføli ikke lade være med at blande sig

     
  • At 11:19 AM, Blogger Teologinen said…

    @lars og flair
    Aner ikke hvad han spiller i BH - ser det kun som led i en yderst raffineret form for tortur, som i øvrigt er på FNs liste over forbudte torturmetoder.....
    Lars - skræmmende at du har så godt styr på handlingen.

     
  • At 3:32 PM, Blogger Lars said…

    Nogle afsnit er sgu klassikere og dette afsnit er jo corny til overflod...

     
  • At 3:30 PM, Blogger FlairRocks said…

    Enig. Visse eps er sgu så geniale at de skal og bør huskes til evig tid

     

Post a Comment

<< Home