The life and times of an anti-social intellectual

Tuesday, September 13, 2005

GO OPRAH! GO OPRAH!

Jeg er gået igang med The Corrections af Jonathan Franzen som jeg har fået anbefalet af en underviser. En ordentlig motherfucker på over 600 sider (bogen, ikke underviseren).
Den er rigtig god so far (og det er kun 50 sider inde) OG den er kun blevet bedre nu da jeg opdager, at den har været med i Oprah's Book Club. Var der nogen tvivl om kvaliteten, ja så er det da vist fejet af bordet.
Anyways, jeg sidder med en låneudgave, så den er nu bestilt brugt hos Amazon simpelthen fordi jeg allerede elsker den og ved det er en must-have. I sand middle-class America stil har jeg sføli bestilt Oprah's Book Club Hardcover udgaven (til £0.77 + porto). I WUB YOU, OPRAH!!!

7 Comments:

  • At 7:54 PM, Blogger Lars said…

    Og der er det officielt at Flair er en amerikansk mid-west kone i 30erne i forklædning!

     
  • At 7:56 PM, Blogger FlairRocks said…

    husk Brock Lesnar kroppen

     
  • At 9:41 PM, Blogger Hans said…

    nu mangler du bare dr. phils bøger... eller har du dem..

     
  • At 9:45 PM, Blogger FlairRocks said…

    dog ikk

     
  • At 11:26 PM, Blogger Lars said…

    Er Lesnar kroppen kommet tilbage fra rens?

     
  • At 11:40 PM, Blogger FlairRocks said…

    Har sendt den til Crow så han har noget at gi sig til her i net-tørken

     
  • At 2:25 PM, Blogger Lars said…

    At se Brock rende rundt i Esbj: 10+

     

Post a Comment

<< Home