The life and times of an anti-social intellectual

Thursday, September 08, 2005

En fejl siger du? Den holder jo ikke

Fredag aften blir jeg via DAHF gjort opmærksom på at cdon.com har "Band of Brothers" boxen til sølle 89 kr. En fuldstændig uhørt pris for 6 skiver og en, så vidt jeg kan forstå, genial serie. Så jeg bestiller sføli og det samme gør en del andre på DAHF. De fleste bestiller faktisk et par stykker; i visse tilfælde med henblik på videresalg med stor fortjeneste. Selv nøjes jeg med en. Jeg har længe gerne ville se serien, men det er ikke ÅH MIN GUD MÅ-SE TV for mig, så det ville kun være cool at få boxen til så billige penge idet jeg ikke gider gi' ret meget over en hund for dén oplevelse.

Søndag eller mandag blir boxen taget af cdon.com og et par stykker får annulleringsmails med besked om, at der er tale om en fejl og at den faktiske pris er 300-et-eller-andet. Samtidig blir der tirsdag trukket penge hos en del andre og de får boxen onsdag. Og ja, det er selvom visse har fået mail om at det er en fejl og deres ordre er annulleret. Forskelsbehandlingen er i sig selv herlig.

Og hvad så med mig? Ja, jeg sidder stadig og ser på "ikke afsendt" i min ordreoversigt. Dog har jeg ikke fået nogen annulleringsmail så man må jo væbne sig med tålmodighed. Ikke at jeg regner med at få boxen, MEN det kunne jo være ganske nice alligevel. Under alle omstændigheder er det nok slut med at handle hos cdon.com. Selvom jeg skulle få boxen er forskelshandlingen helt hen i vejret og fuldstændig til grin.

9 Comments:

  • At 7:10 PM, Blogger Lars said…

    Tag da en udskrift af din "venter stadig..." ordre som bevis, så de bare skal hoste op med de skiver til den pris. Eftersom det er blevet en kappestrid i den branche om at levere de bedste tilbud kan de ikke bruge "ond tro" som gyldigt grundlag. Desuden har de jo leveret til nogle personer til den pris. Så må de svin sgu bare bide i det sure æble!

     
  • At 7:11 PM, Blogger FlairRocks said…

    det geniale er at de har leveret op til 11 stk til nogen. Men os andre der lisså stille og roligt bestiller 1 enkelt... nej nej da

     
  • At 7:14 PM, Blogger Hans said…

    KUNNE! jo være de har solgt ud og de sender en til dig når de for dem igen. ved axel,wow og dvdoo har gjort dette flere gange.

     
  • At 7:21 PM, Blogger FlairRocks said…

    Yes, det er da nok også det det ender med. Har som sagt ikke fået nogen annulleringsmail endnu. Så ordren lever

     
  • At 10:21 PM, Blogger Lars said…

    Eftersom de har valgt at cancel'le @random så ville jeg ikke forvente noget som helst. Hvis du får den: Cool. Hvis ikke: farvel cdon!

     
  • At 10:22 PM, Blogger Lars said…

    Og ku hende cdon-tøsen være mere bitchy?

     
  • At 10:26 PM, Blogger FlairRocks said…

    hehe slet ikke. Men har lige tjekket min ordre og nu står der "varerne pakkes." Systemet virket

     
  • At 8:35 PM, Anonymous Anonymous said…

    Lol hos cdon har de det gennemrådne system at hvis man ikke har modtaget ordren inden en måned, annuleres ens ordre automatisk, uden at man får nogen besked om det. Det er sikkert det der kommer til at ske med din. Har prøvet at gå og vente i måneder på en ordre, blot for at finde ud af den var blevet annuleret et par måneder tilbage.

     
  • At 8:55 PM, Blogger FlairRocks said…

    Well... DVD - Band of Brothers Box (6 Disc) Afsendt 2005-09-09

     

Post a Comment

<< Home