The life and times of an anti-social intellectual

Friday, March 31, 2006

Jeg er...DØØØØØØØØØØØØØØØDEN NÆR!

Jeg var tidligere på dagen ved at blive kvalt i noget gulerod. Jeg æder normalt ikke så meget grønt, men er da begyndt at spise lidt hist og her. Det kom til at lyde som om, at jeg æder ting jeg finder rundt omkring, men nej.
I denne uge står den på cherrytomater og gulerødder. Det er gået ok, lige indtil jeg altså var ved at dø af det tidligere på dagen. Det var småintenst og startede med små host og endte i noget der føltes som semi-opkast og hiven efter vejret. Da jeg havde fået fjernet små gulerodsstykker fra min computerskærm, tastatur, fjernsyn, og loft måtte jeg lige sunde mig lidt og fundere over om det her med at spise grønt nu er så god en ide. Jeg har f.eks. aldrig været ved at blive kvalt i chips...

5 Comments:

  • At 12:38 PM, Blogger Lars said…

    Jeg spiste bønner igår, dog uden på noget tidspunkt at kløjs i dem ;-)

     
  • At 2:28 PM, Blogger FlairRocks said…

    De var sikkert kogte

     
  • At 5:10 PM, Blogger Lars said…

    De var både kogte og stuvede. /me stuver alt for tiden og er der forresten ikke noget med at bønner i ukogt tilstand er giftige?

     
  • At 7:43 PM, Blogger FlairRocks said…

    Forhåbentlig

     
  • At 5:29 PM, Blogger Teologinen said…

    beklager at måtte skuffe jer drenge. rå bønner rule!!!!! men kogte, fy for satan!!

     

Post a Comment

<< Home