The life and times of an anti-social intellectual

Thursday, March 30, 2006

Et stk. rygradstransplantation til fru Heick

I Politiken kan man i dag læse, at Anette Heick har sagt sit job op på programmet "9 ud af 10." Og hvorfor så det? Fordi hun blev opfordret til at optræde mere cool og kontant som vært. Dét kunne hun alligevel ikke affinde sig med. Undskyld, men hvad fanden er det for noget gejl at sige op over? Hvis man giver op efter 4 programmer synes jeg sgu det er lidt tyndt.

Programmet er (endnu) en "Ugen der gak"-agtig ting og egentlig ganske underholdende alt efter hvem ugens gæster er. Men ok, programmet er også sat op mod "Kontant," som sidste uge f.eks. havde 1 million seere og dermed var det 2. mest sete program, kun overhalet af "Anna Pihl." Nu bliver programmet så åbenbart flyttet, men med Casper Christensen som fremtidig vært. Jeg synes ellers Heick klarede det godt som vært. Om hun var cool og kontant ved jeg sgu ikke, men det kan så også være lige meget nu.

1 Comments:

  • At 10:37 PM, Blogger Lars said…

    Hvorfor fanden sku hun ik ku være cool og kontant? Flot at smide lønchecken for et nemmoid job lige ud af vinduet. Programmet bliver vist på Zulu lige om straks og jeg tror da lige at jeg kigger med...

     

Post a Comment

<< Home