The life and times of an anti-social intellectual

Friday, March 10, 2006

Månen skinner ind...på din kind

Gasolin'-feberen er over os igen - Anders Østergaards film om Danmarks største, bedste og fedeste rockband får premiere i dag. Generelt er anmelderne glade og mine forventninger til filmen stiger stødt. Det bliver dog ikke i dag jeg får den set. Dels skal jeg på Uni og dels er jeg ikke så fandens glad for Biocitys aftenpriser. Så det bliver nok en eftermiddagstur i næste uge med eftermiddagspris + studenterrabat.
Jeg er jo stor fan af Kim Larsen. Det er lige meget om det er solo, med Bellami, Kjukken eller som del af Gasolin' - Kim Larsen er et musikalsk geni. Og så er han jo så'n rigtig dansk, og det kan vi jo godt li'. Han er personificeringen på hygge for nu at sige det som det er.
Når jeg engang får set filmen kommer der nok en mini-anmeldelse eller noget.

Marts er vanen tro den måned hvor tilværelsen muligvis kan blive forsødet lidt. Der kommer ret sikkert en overskudscheck på min bilforsikring fra GF Forsikring. Sidste år var det vist overvældende 200 kr, men penge er nu engang penge. Og så er der jo også årsopgørelsen og spørgsmålet om hvorvidt man skal have penge tilbage i skat eller om man, mindre heldigt, skal punge ud. Jeg har endnu ikke prøvet det sidste, så jeg håber på en lille sjat fra Fader Skat igen i år.

Langå 2 - Primo juli...vær der

1 Comments:

  • At 5:04 PM, Blogger Lars said…

    Fader Skat var ond og ubarmhjertig sidste år. I år vil jeg sgu godt ha' lidt retur...

     

Post a Comment

<< Home