The life and times of an anti-social intellectual

Tuesday, March 14, 2006

You've got the brain and I've got the looks

I gårsdagens "Skønheden & Nørden" var der vanen tro et opgaveområde til drengene og et til pigerne. For pigerne var det fiskeri og viden om fisk og for drengene var det, at de skulle skrive et digt og vide noget om dansk litteratur i det 20. århundrende. Som regel er dét pigerne skal ud i, noget som drengene ved en masse om og omvendt. At dansk litteratur i det 20. århundrede skulle være noget skønhederne vidste noget om viste sig da også at være en fadæse. Jeg troede at sådan et område ville falde til nørd-siden, men det skal åbenbart være noget om atomfysik, og datalogi før det er tilfældet. Jeg er ingen ørn til dansk litteratur, da det mest er amerikansk jeg gør i, men jeg kunne da svare på de fleste af spørgsmålene. Ak ja. Kald mig Skønheden.

Og nu vi taler om lorte-tv, så begyndte "Paradise Hotel" på sin anden sæson i går. I sæson 1 kom jeg ind i det halvvejs og blev hængende stort set til slutningen. Det er ganske underholdende lort at have kørende imens man laver alt muligt andet (I ved det). Sæson 2 tegner allerede godt og babe-faktoren er ganske habil.

Skattedaddy hoster op med ca. 3550,- i år og det er jo ikke sådan at fornægte. Den sagnomspundne overskudscheck fra GF på min bilforsikring kommer nok torsdag. Det er lidt svært at gisne om hvad beløbet lyder på, men næppe over 300,- Vi får se.

4 Comments:

  • At 11:10 PM, Blogger Lars said…

    Pet Shop Boys RULES. Jeg er slet ikke kommet mig over det faktum at laksen skulle være af racen 'rovdyr'.

    Paradise Hotel har jeg ikke fået givet mig i kast med endnu, men mon ikke det kommer på et tidspunkt?

     
  • At 4:10 PM, Blogger FlairRocks said…

    Paradise Lost er lidt lissom Horton Sagaen, Dollars osv: man kan godt et par afsnit eller 40 og stadig følge med

     
  • At 6:25 PM, Blogger Yessen said…

    Paradise Lost som serie? That'll be the day. Men jeg ville følge den slavisk.

    Men gerne. Den sag fortjener sgu' worldwide attention.

     
  • At 6:27 PM, Blogger Yessen said…

    ...og ja, jeg er ude på skrammer. What of it, BOY!?

     

Post a Comment

<< Home