The life and times of an anti-social intellectual

Monday, March 27, 2006

Lejeren i nr. 123, 1

Trofaste læsere kan måske huske min suspekte genbo og fritids-Unabomber. For et tilbageblik, klik her.

Anyway, han er sgu kommet på programmet til næste generalforsamling i beboerforeningen. På dagsordnen, under eventuelt, er "drøftelse af utryghed ved lejeren i nr. 123, 1." Det er da blændende. Det er langt tid siden jeg har haft "problemer" med ham, men jeg vil nu også sige, at han ikke ligefrem bringer ro i mit sind når jeg en sjælden gang ser ham tilfældigt. Utryg ved ham? Tja, jeg ville ikke ligefrem invitere ham ind til kaffe må jeg nok indrømme.
Jeg plejer ikke at troppe op til generalforsamling, men jeg må nok gøre en undtagelse denne gang. Bare han ikke selv dukker op og sprænger os alle i luften.

4 Comments:

  • At 11:19 PM, Blogger Lars said…

    Det er jo klasseunderholdning, det her. Du bringer naturligvis et referat?

     
  • At 9:17 AM, Blogger FlairRocks said…

    Det er klart

     
  • At 2:31 PM, Blogger Hans said…

    vi kræver livefeed derinde fra salen. måske du skulle tage ham med til DW næste gang lyder som en der kan leve sig ind i sit gimmick

     
  • At 11:33 PM, Blogger FlairRocks said…

    Ja, men man kan godt blive kylet ud eller bedt om at flytte

     

Post a Comment

<< Home