The life and times of an anti-social intellectual

Friday, September 30, 2005

Et skridt frem, og to tilbage

For satan da, der blir trukket udtalelser tilbage fra div. politikere for tiden. Heldigvis er det politikere jeg ikke bryder mig om, hvilket gør det nemmere at gøre grin med dem. En svag undtagelse er Danske Folkepartis Louise Frevert som har to ting kørende for sig: 1) Hun er lesbisk. 2) Hun var med i "Op På Fars Hat". Jeg kan ikke hade folk i Dansk Folkeparti, jeg kan kun ha' ondt af dem.

Ugens smoothie: Pølsemix, fudge og marzipaaan.

4 Comments:

  • At 6:35 PM, Blogger Lars said…

    Hvis jeg nu byder 2 millioner?

     
  • At 10:30 AM, Blogger Hans said…

    må sige jeg har ikke helt så svært ved at hade dem. men på den anden sode bør man måske have lidt ondt af med dem

     
  • At 10:41 PM, Blogger Teologinen said…

    er der nogen, der ved hvad søde Louize mener om homoseksuelle såkaldte ret til at få børn?
    Har lige set en eller fyr - martin henriksen tror jeg - skrive at DF hylder kernefamilien og derfor er mod kunstig befrugtning af lesbiske og homoers adoption af børn.
    Offtopic mener jeg at hans argumenter er helt ude i hampen, men det kunne være lidt sjovt at høre freverts syn på sagen

     
  • At 10:50 PM, Blogger Lars said…

    Det fede ved Frevert-sagen nu er jo at hun - efter at have undskyldt og derved vedkende sig læserbrevene - benægter at have skullet skrevet dem. Nu er det pludselig hendes webmaster der har brugt hendes side som sin egen talerstol. Rygrad... Hvor?

     

Post a Comment

<< Home