The life and times of an anti-social intellectual

Sunday, October 31, 2004

Det er iøvrigt utroligt så meget tiltro folk får til en person når denne står ved tavlen. Da jeg holdt foredrag i tirsdags om shopping malls skrev og skrev folk som gale undervejs. Det var sføli cool men bagefter tænkte jeg på at jeg i princippet kunne have fyldt dem med pis og papir og de ville ikke ha vidst det. Blind tillid er en farlig ting. Det skal så lige siges at jeg sføli kun fortalte dem sande ting (for når ting står skrevet i en bog så er de jo sande. Der havde vi den blinde tillid igen) - men tanken er interessant synes jeg.

Løn part 2 er kommet fra Edeka og det blev til det massive beløb 311 kr. Det var som bekendt bonus/akkord-delen af lønnen. Jeg havde vist skrevet at det kun blev til et par hundrede hvilket så holdte stik. Men overall endte det med lidt over 2700 kr. udbetalt for en uges arbejde. Jeg er selv ganske godt tilfreds :-)

Dagens bagværk: Pebernødder

0 Comments:

Post a Comment

<< Home