The life and times of an anti-social intellectual

Sunday, October 31, 2004

Jeg har sgu fået slappet godt og grundigt af i denne weekend og det har været skønt! Fra næste uge skal jeg igang med at læse på ting til mine 2 opgaver der skal afleveres i december. Der kommer sikkert også svar på den afleverede Historical Fiction opgave og mid-term i Dos Passos/Hemingway faget. Selvom det er pass/fail er jeg ærlig talt lidt nervøs (som sædvanlig).

Det blir også en uge med amerikansk præsidentvalg. Jeg tror og be'r til at Kerry vinder men jeg tror sgu ikke amerikanerne tør vælge ham. Den gamle ideologi med at man ikke skal skifte hest midt i opløbet vinder nok og Bush får en periode mere. Sad but true.

Og så har jeg jo fødselsdag på lørdag og blir 23. Jeg ved allerede at jeg får A Nightmare on Elm Street boxen da jeg selv har købt den :D Den blev dog sendt til forældrene i Horsens så lidt spænding er der da trods alt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home