The life and times of an anti-social intellectual

Wednesday, October 20, 2004

RAW var rigtig fedt denne uge og var den perfekte opvarmning til Taboo Tuesday. Alle kampe og stipulations blev nævnt og highlighted og jeg tvivler på de kunne havde gjort det på en bedre måde. Der var også en del godt wrestling (ja, hvem sku ha troet det?) og overall sidder jeg og glæder mig til Taboo Tuesday! Thumbs up WWE for RAW - nu må vi se om det holder op til og igennem Taboo Tuesday.

Jeg har fået skrevet 3 ud af de 5 sider på min opgave til på mandag og jeg er foreløbig ret godt tilfreds med resultatet. Det er en pass/fail opgave og dermed blir der altså ingen karakter. Det ødelægger motivationen lidt for hvorfor arbejde hårdt på en opgave som "bare" skal beståes? Om så opgaven er til et 10-tal vil der stadig bare stå "pass" på bundlinjen. Skod efter min mening men sådan er det altså. På den anden side er det kun en 5 siders opgave og det kan faktisk være svært at sige noget konstruktivt på 5 sider når man er vant til at skrive 15-20 siders essays. Men deri ligger vel en del af udfordringen :-)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home