The life and times of an anti-social intellectual

Sunday, October 24, 2004

Jeg er blevet færdig med min 5 siders opgave til i morgen i Historical Fiction og er så småt ved at få styr på mit foredrag til tirsdag i Consuming America. Jeg har vanen tro svært ved at bedømme min egen opgave men synes nu den er ganske udmærket. Vi får jo ikke karakter for den så det gælder bare om at bestå (sagde han og dumpede D'OH!). Vi får se :-)

Jeg er blevet færdig med For Whom the Bell Tolls som var rigtig fed men måske lige lidt for lang. Jeg er kommet lidt igang med næste bog på planen nemlig M*A*S*H. Jeg bryder mig ikke specielt meget om serien så allerede dér er jeg lidt negativ indstillet men hva faen.

Løn part 1 fra Edeka kom i torsdags og det blev til 2404,- udbetalt i grundløn. Vi har en bonus/akkord ordning på Edeka også som udregnes månedsvis så der skulle gerne komme et par hundrede til i kassen i næste uge. Overall, ganske godt for en uges arbejde synes jeg.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home