The life and times of an anti-social intellectual

Thursday, October 28, 2004

Så blev det vist tid til en lille opdatering.

Jeg holdt mit oplæg/foredrag om shopping malls i tirsdags og det gik rigtig godt hvis jeg selv skal sige det. Inkl. diskussion bagefter varede det hele ca. 45 min hvilket jo i sig selv er svagt skræmmende. Nu tror jeg sgu også min oplægskvote for dette og næste semester er opbrugt!

Jeg fik også afleveret den første såkaldte områdeopgave i Historical Fiction i mandags. Jeg er lidt spændt på den men håber da den består.
Jeg har en mid-term i dag i faget om Dos Passos og Hemingway. Jeg er ikke nervøs og føler mig så klar som man nu kan blive. Igen er det "bare" pass eller fail så det burde kunne lade sig gøre at komme igennem den.

RAW i mandags var godt - rigtig godt endda. Ikke meget wrestling men overall havde showet den famøse "feeling" og atmosfære hvor det hele virker extremt underholdende. Det vilde publikum hjalp helt sikkert. Få da holdt et PPV i Des Moines for fanden! Babyface locker room vs. Evolution situationen virkede godt syns jeg men holder den i længden? 2 gode RAWs i træk - uhauhauhauhauha!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home