The life and times of an anti-social intellectual

Saturday, June 16, 2007

Cleeeeaaaaar

OK bloggen har ikke ligefrem summet af liv på det seneste, men dammit, nu skal det være slut.

Ugens sang: "Working class hero" med Green Day
Ugens bog: Provinces of Night af William Gay
Ugens tasty dish: Mette Walsted Vestergaard fra TV-Avisen. Jeg ville gerne poste masser af pics, men umiddelbart forefindes ingen af kvalitet online. Nettet har fejlet. Men se TV-Avisen i ny og næ og do it

De næste par weekender står i familietamtammens tegn idet der er guldbryllup og studenterfest i vente. Er der gratis æde, er jeg der.

Juli står, som altid, i Edekas tegn. Jeg var ude og snakke med dem i mandags og kunne vanen tro ha' startet dagen efter. Men dog ikke.

Jeg lover at skrive når mit liv blir mere interessant. Ergo ses vi om en måned igen eller mere

2 Comments:

Post a Comment

<< Home