The life and times of an anti-social intellectual

Thursday, May 10, 2007

Langå igen igen

For lige at følge op på den yderst interessante fuglesituation her i hjemmet...

Skrigene og vinduesangrebene er nu udelukkende blevet et morgenritual, i stedet for en ting, der skete med mellemrum dagen igennem. Ak ja.

Lørdag går det endnu en gang løs i Langå. Karsten Kretschmer møder Cannonball Grizzly i en European Cage match. Jeg ved ikke hvor mange, der egentlig ved hvad en European Cage match er, men det finder folk jo så ud af på lørdag ;) Folk skal næppe forvente et bur, der hænger ligeså flot over ringen som i WWE. Men smukt og brutalt blir det unægteligt.

Jeg skal møde Shooter Schjøtler og Kimball i en Triple Threat match og jeg vil selvfølgelig gøre alt for at hive en sejr hjem. Med 2 nederlag på stribe i Langå må det snart være på tide da!!

Der er allerede nu planlagt et par shows henover sommeren, men efter d. 12. vender DW først tilbage til Langå i november. Så mød op på lørdag før vi går i sommerhi på Langå-fronten! Og mød sføli op til div. shows, som ikke nødvendigvis er i Langå ;)

Vi ses in the middle of nowhere til endnu en fantastisk wrestlingeftermiddag!

2 Comments:

  • At 1:40 PM, Blogger Lars said…

    European Cage Match: DUD

    Hvorfor skal countout og tapouts være fremgangsmåden frem for pinfall? Det virkede ikke særlig godt, synes jeg.

    KK rulede dog med det nærmest AHNULD-agtige "FACK JU" til publikum!

    Dog fedt at se MMM vinde igen og min VV2-skive med både Mad Man og Muskelmand skriblerier skal nok indbringe en pæn sum på Ebay. Det er både sikkert og vist!

     
  • At 8:04 PM, Blogger Hans said…

    udover finishen synes jeg sku cage matchen var ret fed. dog intet i forhold til mad mans win. :)

     

Post a Comment

<< Home