The life and times of an anti-social intellectual

Friday, February 09, 2007

Det' den vildeste vinter i 100 år, og jeg lever...forhåbentlig

Vild Vinter 2 er i morgen. Mere international end International Showdown, vildere end Vild Vinter! Jeg er i kamp mod Kimball, Shooter Schjøtler, og Thorn. Er jeg nervøs? Lidt er man vel altid. Der skal jo helst være sommerfugle før ens musik starter. Den dag der ikke er det, er det vist tid til at sige stop (sagde han som den wrestlingveteran han er). Hvis jeg overlever vender jeg tilbage med en showrapport lørdag eller søndag.

Iøvrigt kan det nye og smækre Mad Man McKinzy wallpaper anskaffes her: http://www.dropdeadnow.dk/img/wrestlere/madmanmck.jpg

Vi ses i Langå!

www.prowrestling.dk

2 Comments:

  • At 11:59 PM, Blogger Lars said…

    Det wallpaper er skønt!~~

     
  • At 12:54 AM, Blogger Yessen said…

    Gu' er det. Og skægget ligeså. Ganske klædeligt. Nu mangler du kun en tat - på knolden!

     

Post a Comment

<< Home