The life and times of an anti-social intellectual

Tuesday, January 23, 2007

The good, the bad and the ugly

The good: Jeg arbejder sammen med Melanie Fuglsbjerg, som åbenbart har en eller anden danmarksrekord i bænkpres. Hun er ellers en lille sag, som ikke ser ud til at ku slå en flue ihjel, endsige løfte en, men der er åbenbart skjulte talenter. Hun ligner iøvrigt TOTALT en, der hedder Melanie. Luk øjnene og tænk på det navn, åbn dem og se fru Fuglsbjerg.

The bad: Sne

The ugly: Jeg arbejder sammen med en voksen mand, der ikke kan sige ordet "kapacitet." Og det er ikke en af polakkerne

7 Comments:

  • At 8:08 PM, Anonymous Anonymous said…

    Der er hermed stillet et krav om billeder af Melanie...

     
  • At 8:08 PM, Anonymous Anonymous said…

    Der er hermed stillet et krav om billeder af Melanie...

     
  • At 8:30 PM, Blogger Lars said…

    lad mig sekundere det krav.

    google giver ingen billeder, men hun spiller åbenbart håndbold. Horsens' 2.hold

     
  • At 4:33 PM, Blogger FlairRocks said…

    kravet er hermed...DENIED

     
  • At 5:26 PM, Blogger Hans said…

    BILLEDE FN NU!
    og sne er ratings.

     
  • At 6:22 PM, Blogger Grapefrugten said…

    Jeg er mindre interesseret i, hvordan Mel ser ud, og mere interesseret i, hvad manden så siger i stedet for kapacitet...kh Rock.

     
  • At 1:26 PM, Blogger FlairRocks said…

    "Kapaca...Kopaca...nej jeg kan ikke sige det"

     

Post a Comment

<< Home