The life and times of an anti-social intellectual

Saturday, February 10, 2007

Smerte

Vild Vinter 2 er i bøgerne og jeg tabte...til Kimball!? Hva' går der galt?

Om showet var godt kan jeg ikke rigtig sige da jeg kun så ca. halvdelen. Blue Nikita og Wesna var, som forventet, en fed kvindekamp. Et par botched spots, men overall en fed kamp og folk var rigtig godt med.

Mht. min egen kamp: Jeg skadede min skulder lidt ret tidligt i kampen og senere i en forearm/elbow smash exchange med Kimball gik det ud over kæben. Kimballs roaring elbow, der afsluttede serien, var specielt grum. I et stykke tid efter ku jeg ikke rigtig lukke munden. Det var som om kæben var låst fast. Det blev lidt bedre som dagen og aftenen skred frem, men det gjorde, og gør, stadig rigtig ondt. Måske det kan blive en god slankekur. Jeg prøvede at spise en parisertoast efter showet og det var den mest intense smerte jeg har oplevet siden den sidste kamp jeg så med Dronnist. Det er åbenbart umuligt at spise med den fucked up kæbe. Ak!

11 Comments:

  • At 12:04 AM, Blogger Hans said…

    og jeg som troede intet kunne gøre mere ondt end en kamp med Dronnist... men en skandale du tabte. EN OMMER

     
  • At 1:21 AM, Blogger Lars said…

    Du må sgu ha gang i noget suppe dér. Og is. Og youghurt. Ok den sidste var led, men stadig...

     
  • At 8:39 AM, Blogger FlairRocks said…

    jugge rules da. her til morgen er det mest skulderen og armen der gør naaas

     
  • At 9:19 PM, Blogger Lars said…

    Jamen så er HEDEN~~! jo i det mindste på plads ;-)

     
  • At 7:48 PM, Blogger FlairRocks said…

    Shooter Schjøtler: Brækket fod
    Mad Man: Smadret arm og kæbe
    Kimball: Fucked ryg, kæbe og albue

    og det var kun åbningskampen!?

     
  • At 10:56 PM, Anonymous Anonymous said…

    As opposed to more mainstream combative sporting events like boxing, a professional wrestler's athletic prowess and skills are utilized more to prevent injury than to inflict it. In many cases, the victim of an attack in a professional wrestling environment is required to do more athletically than the one performing an attack on him. If the wrestler absorbing the attack is less skilled or less athletic, he/she may injure his/her partner or even himself.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Pro_Wrestling

     
  • At 11:00 PM, Anonymous Anonymous said…

    ...for nu bare lige at sætte lidt perspektiv på det hele ikke... ;)

     
  • At 11:44 AM, Blogger FlairRocks said…

    Hvis du har gode råd til hvordan man træner sin kæbe op må du gerne give dem videre

     
  • At 1:47 PM, Anonymous Anonymous said…

    Kæben: Få kontakt med muskulaturen ved at bide forsigtigt sammen og slippe så der mærkes et lodret stræk foran ørerne. Gab, vrik forsigtigt kæbe fra side til side, både ved dens egen hjælp og med hænderne mens musklerne slippes helt. <- google er din ven... :)

     
  • At 4:43 PM, Blogger FlairRocks said…

    og sikkert en bedre ven end kim

     
  • At 1:02 AM, Blogger Yessen said…

    Dislocatede kæber sutter bredt og diagonalt.
    Jeg har prøvet det talrige gange. Og jeg er ikke engang wrestler - sig mig hva' fa'en?!
    Måske er det bare min kæbestruktur der er forkvaklet. Bygningsfejl? Det er nok en K3'er.

     

Post a Comment

<< Home