The life and times of an anti-social intellectual

Tuesday, April 24, 2007

Wrestling og ikke meget andet

I søndags var Mr. PPV og jeg selv i Århus for at kommentere Vild Vinter 2. Ingen af os havde set hele showet før i søndags, så vi var ret spændte. Om indsatsen var bedre end til International Showdown ved jeg ikke, men hvis ikke, var den i hvert fald på samme niveau! Jeg/vi var specielt overordentligt tilfredse med kommenteringen af Blue Nikita vs. Wesna og main eventen. Vi gik rent ud sagt amok og jeg tror ikke vi kunne have kommenteret det bedre hvis vi havde gjort det live. Jeg glæder mig til at se og, ikke mindst, høre resultatet. DVD'en kan sføli købes i Langå d. 12. maj til Buret Inde hvor Mad Man McKinzy igen skal i ringen med Shooter Schjøtler og Kimball i endnu en Triple Threat match.

Der er også wrestling d. 3. maj - denne gang i Randers Storcenter. XL Legend/Joe. E. Legend, der bl.a. har wrestlet i WWE og TNA, kommer forbi og det burde jo i sig selv være grund nok til at møde op. Der er tale om 3 små shows (a' ca. en times varighed) hhv. kl. 17, 19, og 21. Mere info om dette og Buret Inde på wrestling.dks forum og prowrestling.dk.
Mad Man er ikke booked i Randers, men ham der Muskelmanden skulle efter sigende være der med en Strong Man Open Challenge. Så hvis du mener du har kræfterne til at krydse klinger med den stærke mand fra Argentina er det d. 3. i Randers det sker.

2 Comments:

  • At 8:20 PM, Blogger Hans said…

    forventer mindst en joke om klaus riis, og måske man dukker op... hvem ved. :)

     
  • At 1:27 PM, Blogger Mr PPV said…

    Det var behageligt..

     

Post a Comment

<< Home