The life and times of an anti-social intellectual

Monday, June 06, 2005

Almost there...

Jeg er ved at lægge sidste hånd på min opgave til på onsdag. Hvis jeg selv skal sige det, og ja, hvem skulle ellers, så er den blevet ganske god. Det synes jeg, sjovt nok, altid om de opgaver jeg laver :-) Det har dog vist sig ikke altid at være garanti for succes.

Men jeg er selv godt tilfreds i hvert fald: 20 siders opgave med titlen: ”All that we see or seem/Is but a dream within a dream”: A Study of Freud’s “The Uncanny” and the Destruction of the American Suburban Ideal in The Virgin Suicides, American Beauty & Blue Velvet er noget nært færdig. Hurra!

Showet i Fredericia igår gik godt. Vejret svingede en del fra vi ankom kl. 10 til showet gik igang kl. 15 og der kom da også lidt regn under den ene kamp. Men overall, kom vi igennem uden de store problemer (udover musikken som IGEN var et problem). TvSyd var der og optog noget af showet, som blev til et indslag der kan ses på http://tvsyd.dk/.

Edit: Så kom der sgu en ny titel på opgaven. Citatet fra Kyle MacLachlan i Blue Velvet er røget til fordel for et Edgar Allan Poe citat, der passer rigtig godt til temaet i opgaven.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home