The life and times of an anti-social intellectual

Thursday, May 26, 2005

It's that special time of year...

Ja, det er eksamenstid (såfremt nogen skulle være i tvivl). En tid med frustration, horisontudvidelse, nervøsitet, glæde, stress osv osv.

Det går ganske OK med mine to opgaver, og jeg er nogenlunde halvvejs med begge. Der er små to uger til det går løs, så der er tid nok endnu til at få det sidste på plads, smede den røde tråd og finpudse. Når det er sagt, så har jeg da dage hvor jeg slet ikke kan se hoved og hale i noget som helst og ønsker begge opgaver til helvede. Andre dage, som f.eks. i dag, kører det bare på skinner og jeg synes begge emner er sindssygt spændende at arbejde med. Sådan går det op og ned, og jeg tror/ved mange af mine medstuderende har det på samme måde.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home