The life and times of an anti-social intellectual

Sunday, May 22, 2005

Ladies and gentlemen, boys and girls, children of all ages...

Så blev det showdag og Odense Crewet kører om en times tid mod Århus. Jeg er rimelig spændt på showet må jeg indrømme. Men som skrevet før, så tror jeg nok det skal blive underholdende.

Jeg var i Fredericia i går for at se wrestlingringen. Den var umiddelbart større end jeg havde regnet med og ikke mindst en del højere. Men som tiden gik, virkede den mere og mere som det jeg havde regnet med. Nu er min erfaring med at arbejde i en ring også minimal, så har ikke rigtig noget sammenligningsgrundlag. Om jeg nogensinde kommer til at bumpe i den vil vise sig. Den er, naturligvis, hårdere end det vi normalt kaster os på. Der er fællestræning næste weekend op til showet d. 5/6, så det bliver spændende hvor mange ring-debutanter der knækker nakken (dårligt udtryk her, I know) på dén oplevelse. Forhåbentlig ikke så mange :-)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home