The life and times of an anti-social intellectual

Tuesday, May 10, 2005

3 DAYS, 72 HOURS....

Den 22. maj går det AMOK på Katrinebjergskolen i Århus når DWA, BWA, DHW, NCAA, NBC, 3F og NWE (NOT!) præsenterer et brag af et wrestlingshow. Ja, der går lidt alfabetsuppe i den, men det er altså et dansk wrestlingshow med div. fraktioner i det ganske land der smelter sammen denne søndag eftermiddag kl. 15. Fri entre, så kom frisk, kom frejdigt. Det kan kun blive bedre hvis folk kommer (ja, det i sig selv ville jo være godt) og laver noget larm.
Yours truly vil være at finde i aktion, dog kun som dommer.

Efter lang tids venten, fik jeg idag et opkald fra min tidligere udlejer med besked om at jeg får 3000 af de (vist nok?) 5000 jeg i sin tid lagde som indskud. De 2000 dækker bl.a. lidt småreparationer og en kommende ekstraregning på varme. Så a' klawer æ men overvejer om det er tid til køb af en ny dvd-afspiller...

7 Comments:

  • At 8:47 PM, Blogger Lars said…

    Jeg er rimelig sikker på at jeg dukker op...! Skal jo møde alle "hovederne" hehe

     
  • At 9:18 PM, Blogger FlairRocks said…

    og i kinghans' tilfælde, hagerne

     
  • At 9:59 PM, Blogger Lars said…

    Kindskægget*

     
  • At 10:28 PM, Blogger Hans said…

    er sku det væk... følg da lidt med. men har lidt overreskelseer med.. BE THERE

     
  • At 9:59 AM, Blogger Lars said…

    Svært at følge med når der er mangel på pics, Hans

     
  • At 12:03 PM, Blogger Hans said…

    jamen det må jeg da ændre på så
    /me stiller op i hogan posen
    kommer nogen mærkelige nogen sener

     
  • At 1:53 PM, Blogger Lars said…

    Y
    E
    S

     

Post a Comment

<< Home