The life and times of an anti-social intellectual

Saturday, April 23, 2005

Nu har jeg boet i den (efterhånden ikke så) nye lejlighed en måneds tid og måske man skulle gøre status?

Det går rent ud sagt fantastisk og jeg er overbevist om, at flytningen var en af de bedste ting der kunne ske for mig. Jeg laver mad stort set alle ugens dage hvor det før var noget der foregik 4 gange om måneden hvis jeg var heldig, så det er i hvert fald en af de gode ting der er sket. Ellers er der mange andre småting som er mulige idet jeg bor alene og ikke er så hæmmet som før.
Der er lidt længere til Uni, men ikke noget der gør det store. Bilen har jeg trods alt endnu, så det hjælper jo lidt/meget på det. Alt i alt overvinder fordelene ulemperne i en overvældende grad.

I onsdags fik jeg omsider et nyt TV. Jeg har siden sommeren 2001 måtte leve med et 20'' Prosonic TV fra Bilka og det har sgu ikke været optimalt. TV'et i sig selv har fungeret uden problemer, men det var sgu lige småt nok. Så da min far pludselig syntes han ville give mig et nyt var det afsted (til Bilka igen) og det blev til et Panasonic 28'' widescreen TV. Det er kræs :D

0 Comments:

Post a Comment

<< Home