The life and times of an anti-social intellectual

Monday, May 02, 2005

Den totale mangel på updates. Men der sker jo ikke en skid. Og det der sker er slet ikke værd at skrive om.

Jeg måtte, lissom sidste år, en tur på kontanthjælpskontoret for at få underskrevet det fine feriepengekort fra Edeka. Da jeg ik har noget arbejde ved siden af studierne er det desværre nødvendigt. Men hvad gør man ik for små 1700 kr?
På vej derfra gik jeg forbi en varmestue-agtigt ting hvor jeg ind af vinduet spottede en en-armet neger der spillede skak. Så blir det vist ikk mere stereotypt i dag.

Der er DHW (Dansk Hardcore Wrestling) show i Århus d. 22/5 på Katrinebjergskolen (I kommer bare). Jeg skal være dommer og er derfor blevet bedt om, at møde op til træning på søndag. Det passer fint med, at jeg besøger Horsens i weekenden. Der er også en rigtig wrestlingring på vej til landet, som indtil videre skal stå i Fredericia hvor der så er show d. 5/6. Der er allerede store planer med dansk wrestling når nu endelig ringen kommer i hus, men man er vel pessimist, så lad os nu se om det hele blir til noget. Man er før blevet skuffet på den led...

Ugens spørgsmål med henblik på filmen Strømer: HVEM GA' TARZAN VAND?