The life and times of an anti-social intellectual

Wednesday, May 18, 2005

One car to go, please

Renaulten er i Horsens da den snart skal til syn. Far er jo mekaniker, så han skal lige se den efter osv. Og hvordan kommer jeg så rundt? Cykel? Gå-ben? Dog ikk! Jeg har lånt mors bil - en spif lille Citroën. Den er lækker at køre i, men bemærk ordet "lille" i den tidligere sætning for hold kæft hvor er den en krig at komme ind og ud af! Til tider ser det i ind- og udstigning ud til, at bilen er bodypainted på mig. Men hva faen, jeg klarer den vel med blå mærker og bumps div. steder fra kød mod rat, tag, vindue og instrumentbræ(d?)t.

5 Comments:

  • At 7:24 PM, Blogger Hans said…

    lol, findes der om nogen biler det er nemt at komme ind i, og ud af ?

     
  • At 7:46 PM, Blogger Lars said…

    Ja, hvis man ikke fylder for tre personer går det fint, Hans :-)

     
  • At 7:47 PM, Blogger Lars said…

    Jeg ser ydermere at du har fået dine links op på plads, Flair... Herligt!

     
  • At 8:45 PM, Blogger FlairRocks said…

    Ja, det er sket uden, at jeg har gjort noget for det. En generel tendens når jeg får noget op - BOOYAA!

     
  • At 10:57 PM, Anonymous Anonymous said…

    blå mærker over gå/cykle? tag dig sammen da

     

Post a Comment

<< Home