The life and times of an anti-social intellectual

Wednesday, September 01, 2004

Så fik jeg de 2x $39.99 tilbage som blev ulovligt hævet fra min konto i juli. Det var lidt en overraskelse men det fik da kontoen til at se ret sund ud selv efter betaling af husleje og el-regning.

Uni starter igen torsdag og selvom jeg skal have undervisere jeg har haft før og skal have timer sammen med et par stykker jeg kender så er jeg stadig lidt spændt/nervøs. Hvorfor ved jeg egentlig ikke. Jeg har fri onsdage og fredage så det bliver en kort uge at lægge ud med og det er jo glimrende.
Jeg er kommet fordi side 900 i Gone With the Wind og der er kun 100 sider igen. Jeg regner derfor med at kunne afslutte dette monstrom af et værk i morgen onsdag. Det er i sandhed en stor episk fortælling om kærlighed, loyalitet til familien og det sted man stammer fra og et stykke amerikansk historie om en tid hvor Syden tabte til Norden og bagefter kæmpede med rekonstruktionen af de ødelagte sydstater. Bogen formår at være spændende, medrivende og underholdende hele vejen og det er en af de bedste romaner jeg har læst. Nu glæder jeg mig til at se filmen.

Jeg har i et stykke tid nu fulgt en række af Dr. Phils programmer på TV3 og 3+. Jeg er ellers modstander af den slags "livstilseksperter" men lige bestemt hans programmer om "the Dr. Phil family" fængede mig for et par uger siden og jeg har forsøgt at følge dem siden. Det er kun en gang om ugen så jeg er altså ikke fanatisk Dr. Phil tilhænger da jeg som sagt er imod hans slags som har en løsning på alle problemer som oftest kunne løses af de ramte personer selv hvis de bare ejede et gram af selvindsigt. "Jeg har det skidt hele dagen men jeg er sjovt nok glad når jeg spiser. Dr. Phil hvorfor er jeg fed?". Jo ser du...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home