The life and times of an anti-social intellectual

Wednesday, August 25, 2004

For lissom at komme ind i en nogenlunde normal dagsrytme igen stod jeg i dag op kl. 9 og har allerede været et smut i SuperBrugsen efter et par småting. Normalt handler jeg ikke i Brugsen da priserne mildest talt er til grin men når man er på cykel og kun skal ha et par ting så er det desværre det supermarked der ligger tættest på der vinder.

I forgårs bestilte jeg den kommende Ultimate 4 disc Edition af Dawn of the Dead hos Axel Music til 250 kr. Og den er så blevet afsendt i dag (og sat 20 kr op men jeg får den da heldigvis til 250). Den har godt nok først release d. 7/9 men Axel er som altid DA MAN på disse punkter. Det sætter så planerne om Friends season 7 og Nightmare boxen lidt på stand-by.

Ingen løn fra Edeka i dag. Det er dog ikke så mærkeligt fordi jeg skal ha dem torsdagen efter den afsluttede arbejdsperiode (som på mystisk vis var sidste uge). Forrige løn gik dog ind om onsdagen ergo det spæde håb om løn i dag.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home