The life and times of an anti-social intellectual

Friday, August 27, 2004

Så døde Jodle Birge sgu. Ikke at jeg var storfan af ham men stadig...

Lønnen fra Edeka kom i går. 660 kr. blev det til. Lidt har jo også ret :-)
Forældrene er gået igang med at kigge efter bil til mig og det er muligt jeg skal et smut til Horsens i nærmeste fremtid for at kigge med. Det ville være rart at ha fundet noget før semesterstart.

Eftermiddagen skal vist tilbringes i biografen i dag. Jeg har længe glædet mig til Susanne Biers Brødre i et stykke tid nu og den har premiere idag. Derudover regner jeg med at se I, Robot også. Ikke fordi den er på min must-see liste men den ser cool nok ud og hvis jeg skal forblive VIP-medlem af BioZonen skal jeg ha set 5 film mere inden vi går ind i november...så jeg kan lisså godt få hugget nogen film ind på kontoen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home