The life and times of an anti-social intellectual

Monday, August 30, 2004

Så kom Robinson 2004 igang. Der er ikke det store at sige - vi skal jo lige igang. Dog ser det ud til at der er lagt op til kønnenes kamp (igen) så det skal jo nok blive spændende.
Hele ideen med at korsfæste deltagerne som det første havde jeg ikke det mindste imod men div. religiøse personer har da været fremme med deres kritik af det. For mig er Gud ikke andet end opdigtet og Biblen den mest solgte bog i verden og sikkert god fiktion for dem der interesserer sig for det. Ergo kan det ikke støde mig at man lader deltagerne hænge på kors i et par minutter. Da deltageren der røg ud først så det som en mulighed at Gud mente det var forkert at hun skulle hænge der må jeg indrømme jeg flåede violinen frem for lige at spille hende ud af ekspeditionen. Men min streng knækkede ved første strøg. Jeg arbejder med en teori om at Kim Sjøgren mente det var forkert for mig at spille violin på det tidspunkt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home