The life and times of an anti-social intellectual

Sunday, March 14, 2004

Så er det i nat det går løs! Det bliver herligt. Træningen igår var også herlig. Der var lidt mere struktur over tingene hvilket hjalp en del. Vi er også begyndt at se fremad mod Haslev showet i april og begyndt så småt at finde på ting og sager dertil.
Mit venstre ben har det dog ikke for godt. Først troede jeg det var mit knæ men jeg ka mærke i dag at det faktisk er længere nede og nærmere nede på skinnebenet det gør ondt (når jeg bøjer benet). Jeg havde lidt samme problem sidste uge (dog med knæet) og det gik væk efter et par dage så jeg håber det samme vil gøre sig gældende her. Indtil da er det en kamp at komme op af trapper. For satan da det gør nas :(

Dagen er gået stille og rolig. Jeg har læst "Wolf Whistle" færdig til timerne i morgen og så har jeg set David Lynchs "Mulholland Drive" som stadig er en af mine yndlingsfilm. Og nå ja, så har jeg barberet knoppen på mig selv da jeg var ved at blive for langhåret.