The life and times of an anti-social intellectual

Friday, March 12, 2004

WrestleMania XX er allerede i overmorgen og jeg glæder mig stadigvæk. Med både Brock og Goldberg på vej ud af WWE efter deres kamp på søndag kunne man godt ledes til at tro at den eneste der går 'over' i den kamp er Austin som special ref. Goldberg har ikke været på RAW i en del uger og feuden mellem ham og Brock har udelukkende bestået af Austin vs. Brock. Som det så ud kunne vi måske have fået Austin vs. Brock for real til SummerSlam, men dels er det ikke til at vide om Austin ville kunne klare det og dels er Brock jo så på vej væk. Brock er ung og har tiden på sin side så han skal sgu nok komme igen.
Jeg kom med mine WrestleMania predictions på DWFs nu hedengangne forum engang, så dem vil jeg ikke komme med her men blot sige at jeg tror Angle vinder bæltet fra Eddie Guerrero og at Benoit først bliver champion til Backlash. Jeg så helst han mødte Shawn Michaels dér men det tegner mest til at blive Triple H vs. Chris Benoit.
Mht. Angle vs. Eddie så kunne man håbe de ville presse feuden til det yderste og køre den videre efter Mania (hvilket vist også er planen). Når man tænker på der er tale om 2 af de bedste workere i verden er alt under **** en skuffelse på søndag. Jeg sætter selv næsen op efter en ****1/2 kamp, men nu må vi se.
De eneste kampe jeg er ret ligeglad med på Mania er de to 4 way tag kampe. Tag team scenen mangler (stadig) nyt liv og spænding.

Monday Night War skiven er sendt fra Axel og jeg håber på at have den mandag. Mania og Monday Night War skive = en god mandag syns jeg :-)