The life and times of an anti-social intellectual

Sunday, March 07, 2004

Lørdagens træning forløb, som altid, godt og vi fik kørt nogle gode basic moves igennem. Der var ikke meget struktur over det, men det må vi så arbejde med. Det var lidt skuffende at K-Kuglen igen igen ikke havde kamera med så jeg ikke kunne fyre min promo af. Problemet er faktisk at den promo er ved at blive så overhyped (af mig selv inklusiv) at den nok ikke kan leve op til det når jeg engang får den ud af systemet.
Planen er vist endnu et Haslev show i april. Det bliver spændende om undertegnede skal worke som ref eller wrassler. Vi får se...

Jeg var i Fona i går for at underskrive en skadesanmeldelse. Fonas forsikringsselskab er åbenbart kendt for at trække sager som min i langdrag og Fona kører pt. en sag imod dem. Jeg skrev under på at hvis der skulle blive problemer måtte Fona køre min sag for mig. Så det trækker nok ud med den nye comp. Igen redder søsterens comp det - havde jeg helt skulle undvære en computer var jeg nok på dette tidspunkt ved at blive sindssyg. Som et plus skal jeg lige nævne at ham der tager sig af min "sag" er rigtig flink. Eller dvs. sådan virker han i hvert fald.

Jeg har læst "To Kill a Mockingbird" som er til timerne mandag og torsdag så jeg slapper lidt af (igen) i dag og overvejer at se en ældre Mania event. Jeg kan dog ikke helt bestemme mig for hvilken. Jeg er faktisk også tændt på lidt ROH men mangler det næste show i rækken (hvilket takket være CLVideo skulle være i min besiddelse på lørdag).

Og til sidst et stort tillykke til CL med fødselsdagen :D