The life and times of an anti-social intellectual

Friday, March 05, 2004

Fra Low Ki's hjemmeside:

NOTE: LOW KI is not nor will be a representative of Ring of Honor Wrestling or its parent company, RF Video. LOW KI does not support either party.

Nu var forholdet mellem Ki og ROH ikke det bedste selvom han dog kom tilbage for at worke deres 2 year anniversary show så man skal nok ikke lægge for meget i det. Spørgsmålet er jo så om andre wrestlere vælger helt at tage afstand fra ROH. Skulle det ske kunne vi nemt se en wrestling retirement-lignende situation hvor folk siger, "det der ROH gider jeg ikke have noget at gøre med"...kun for at komme tilbage og worke der når skandalen er drevet over.

Min ryg har det lidt bedre i dag. Jeg gik forholdsvist tidligt i seng. Dels fordi jeg var træt og dels fordi jeg ville prøve at give ryggen lidt hvile. Jeg har fri i dag og dog var jeg oppe kl 9. Straffen for at gå tidligt i seng I guess.

Jeg venter på Halloween 2 fra DVD Pacific i USA. Jeg frygter lidt det tager så laaang tid fordi den er til toldbehandling selvom dens værdi ikke overstiger de lovlige 80 kr. Skulle Pest DK kræve told har jeg dog ladet mig fortælle at man kan skubbe en ordrebekræftelse i hovedet på dem hvor den korrekte pris står hvorefter de annullerer tolden. Sådan en har jeg, så skulle det komme så vidt har jeg da lidt bevismateriale. Når engang Halloween 2 er i huset mangler jeg kun 3'eren og 6'eren. Begge kan fås hos Pacific til omkring 70 kr ligesom 2'eren så de ryger nok hjem derfra som tiden går. 3'eren skulle dog sutte intens røv da den fraviger alt det de andre handler om og GISP vores helt Michael Myers er ikke med i den. Problemet med serier af film er at man/jeg ikke kan købe bare en af dem. Har man sagt A må man også sige B. Det er også derfor jeg ikke går igang med Friday the 13th og Nightmare filmene. Det kunne nemt blive smådyrt.

De fleste af Halloweens sequels er ikke for gode. 1'eren er et mesterværk og en klassiker. 2 og 3 har jeg ikke set. 4'eren er udmærket og en af de bedre sequels. Slutningen i sig selv er helt fantastisk. 5'eren fortsætter hvor 4'eren slap og er rystende ringe. 6 har jeg ikke set. 7'eren (H2O) er helt OK når den først kommer over sin teen gys-periode. Den skider iøvrigt på hvad der skete i 4, 5 og 6'eren og fortsætter hvor 2'eren slap (blot en del år senere). 8'eren (Resurrection) er en af de dårligste film jeg nogensinde har set i mit liv. Man forstår jeg samler på denne serie, ikke?