The life and times of an anti-social intellectual

Thursday, March 04, 2004

Det blev nu igen bevist at min computer er noget lort. Den er såmænd indstillet til ophugning. Jo jo, tænkte jeg. Fona manglede dog at høre fra et eller andet forsikringsselskab før det kunne gå igennem, men jeg fik at vide at når det skete kunne jeg komme ned og vælge en ny comp med de samme specifikationer. Jeg kan ikke rigtig se hvordan det kan lade sig gøre...jeg mener på processor-området kan de vel næppe finde en med samme "gamle" model som i min. Så who knows om det bliver til samme pris eller hvad. En ting er sikkert - samme model som sidst nægter jeg simpelthen at modtage. For en gangs skyld var det en god ide at have tegnet ekstraforsikring.... Så livet går videre med søsterens comp.

Jeg ved ikke om det er stress der har sat sig i min ryg men jeg har satans ondt i den i dag. Men det skal vel bare bumpes væk.

I formiddags kom det så frem at Rob Feinstein fra RFVideo og ROH er homosexuel og pædofil. Førstnævnte var vi nogen der havde ham mistænkt for at være, men det andet...oh my. Han har vist solgt sin del af ROH og alt muligt. Skandalen lurer. Læs mere her