The life and times of an anti-social intellectual

Thursday, March 04, 2004

Rob Feinstein har offentliggjort følgende:

"It is with deep regret that I step down as partner of Ring Of Honor Inc. and President of RF Video Inc.

Due to recent allegations that have been lodged against me it is in the best interest of both companies that until these allegations are resolved that I step down to avoid tarnishing the excellent reputation that has been built over the years of both companies."


Det var lidt hvad man kunne forvente ovenpå skandalen der begyndte at sprede sig i dag. Detaljerne om sagen kan folk selv læse andetsteds. Hvis det er Feinstein der virkelig har gennemført den famøse chat med den 14-årige er han da lidt for dum. Ikke alene bruger han RFWrestling som nick men han må da generelt vide at intet kan holdes hemmeligt online og da slet ikke hvis man, som han er, er en offentlig person.
Jeg synes alligevel det er lidt synd at han skal træde tilbage. Dermed ikke sagt at jeg synes pædofile er de fedeste mennesker i verden! Men Feinstein har immervæk arbejdet med RF Video i mange, mange år...så på den vinkel synes jeg det er lidt synd. Mht. ROH er det også synd hvis den promotion nu bliver sat i et dårligt lys (hvilket vel i realiteten er sket). Jeg har ikke i sinde at boycotte ROH ligesom jeg heller ikke ville boycotte WWE hvis det kom frem at en af de ledende profiler var pædofil, nekrofil eller andet i den retning.
Der kommer sikkert flere oplysninger om sagen i de følgende dage. En kommentar fra andre af ROH/RF crewet vil jeg i hvert fald se frem til.

Anyways, min ryg er stadig smadret. Jeg håber lidt det er fordi jeg evt. har sovet forkert (hvis det er muligt). Under alle omstændigheder vil jeg ærge mig hvis jeg ikke er i stand til at træne på lørdag...ironisk nok har jeg ikke taget bumps eller andet i et par uger. Så måske min krop fortæller mig at den savner at blive kastet ned på et mindre hårdt underlag. Nå ikke.