The life and times of an anti-social intellectual

Monday, March 08, 2004

Reality TV. Nogen hader det, andre elsker det. Jeg hører blot til dem der ser det som det hovedløse underholdning det er. Pt. følger jeg Big Brother Reality All-stars og Farmen på hhv. TvDanmark 2 og TV3. BB har været ret tam indtil videre. Der sendes kun 20-30 min. hver dag fra huset og ikke en time som i de tidligere udgaver af programmet. Og ærlig talt så sker der sgu ikke meget. Så i bund og grund kunne jeg sagtens overleve uden at følge det. Som regel ser jeg genudsendelsen som kommer ved midnatstid hvor mit stenerniveau oftest er højest. Som nævnt tager jeg det for det åndsforladte underholdning det er, så det er en OK måde at slappe af på.
Farmen på TV3 er udmærket men ikke must-see som Robinson nogen gange har været det. Der er dog tilpas med 'heat' og usympatiske personer til at jeg gider se det.

Nu vi taler om TV, så sluttede Krønikens første omgang i går. 2,7 mio. mennesker så med og det er sgu imponerende. Nogen ny Matador bliver den næppe, men det skal nok blive en serie som ligesom Matador vil blive genudsendt og elsket i årene der kommer. Fra næste søndag starter Forsvar på TV2 så op igen så søndagsunderholdningen er reddet :-)

Så kom vi også ind i WrestleMania ugen og ugerne blev omsider til dage. Jeg glæder mig allerede (og nok endnu mere som dagene går).