The life and times of an anti-social intellectual

Sunday, December 28, 2003

Tilbage i Odense igen. Jeg fik en mindre god velkomst fra compen idet den påstod min cpu-blæser var stået af...men efter et par reboots og andre småting ser det ud til den kører som den skal. Jeg havde dog lige forudset at compen skulle på ferie hos Fona et par måneder igen, men ikke denne gang :-)

Alt i alt havde jeg en god jul og et par gode efterfølgende juledage med masser af mad og familie tam-tam. Det gav også en del DVD'er på hylden. Dels fik jeg et par i gave og dels købte jeg også selv en del. Januar skulle gerne blive en mere rolig DVD-måned (hvor har vi hørt den før?). Topudgivelsen bliver Frasier Season 2 d. 6/1! Jeg glæder mig allerede.

Jeg slapper lidt af før jeg fortsætter med eksamenslæsningen i næste uge. Der er små 9 dage til første eksamen så der er jo tid endnu.
Dagens musiktip: Tue Wests debut cd