The life and times of an anti-social intellectual

Tuesday, December 09, 2003

WWE RAW var igen igen et underholdende show. Denne gang var det nu mest fordi The Rock kom ud og hjalp Mick Foley bedst som det så ud til han ville få tæsk af La Resistance. Publikum (og mig) gik totalt amok da Rock kom ud. Dog var det vist kun en engangsforestilling. For anden uge i træk formår WWE at overraske mig med en god og i sandhed uventet overraskelse - jeg takker.
Wrestlingen på RAW er langt fra i verdensklasse men alligevel fremstår showet som underholdende i sin helhed og når det kommer til WWE TV anno 2003 så kan man vist ikke bede om mere. RAW er bedre end SmackDown for tiden efter min mening.
Armageddon er på søndag. Jeg glæder mig lidt, men tror nu ikke det bliver det helt store. Jeg har vanen tro smidt et preview op på DWFs forum.

Jeg er gået igang med at læse Don DeLillos "The Body Artist" igen som en del af eksamensforberedelsen. Jeg læste den i juli da jeg havde ferie og ærlig talt husker jeg ret lidt af den. Den er kun på 120 sider og jeg har læst ca. 70 så den er ret nem at komme igennem.