The life and times of an anti-social intellectual

Thursday, December 11, 2003

Jeg ser ikke julekalender på hverken DR eller TV2. Jeg har set ca. 10 min. af den på DR og den på TV2 har jeg ikke set noget af overhovedet. Den eneste julekalender jeg ser er selvfølgelig "Jul på Vesterbro" på DR2. En herlig kalender med masser af spas. Der er ikke megen julestemning men til gengæld er det underholdende.

I morgen går turen til Horsens og farmors 70-års fødselsdag på lørdag med dertilhørende morgenmad og frokost om søndagen. Ja fint skal det være. Vi skal samme sted hen som da farfar blev 70 - en kro eller et forsamlingshus eller noget. Jeg husker sgu ikke hvad det hedder. Men maden var sidst god og det er jo det vigtigste i et inferno af irriterende borddamer, festsange og obligatoriske danse med alskens hunkøn i den nærmeste familie. Jeg danser sjældent og helst kun når der er et træ af sorten "gran" jeg kan navigere rundt om. Måske kan det ikke kaldes dans men mere lunten omkring rødgran. Men fuck nu det. Der er tradition for at vi danser i min familie. Det være sig til konfirmationer, fødselsdage og rituelle omskæringer. Det' gas! I ka ta det (TM).

Og nej, ingen DVD-køb i dag.