The life and times of an anti-social intellectual

Wednesday, December 17, 2003

Jeg er blevet færdig med Josephine Humphreys' "The Fireman's Fair" (igen) og skal nu igang med "Dreams of Sleep" for anden gang. Derefter er jeg så småt ved at være klar til i hvert fald 2 af mine eksamener. Men der er jo tid endnu og det er jo jul - der skal vel også slappes lidt af. Jeg tager til Horsens søndag eller mandag og bliver der til omkring d. 29/12 (eller måske ind i det nye år, who knows).

WWE RAW i denne uge var igen underholdende men ikke så fedt som sidste og forrige uge. Hele showet handlede om Mick Foley som skulle vende tilbage til ringen for at wrestle Randy Orton. Da det så endelig blev tid skred Foley uden at sige et ord. Lidt underligt måske men det virkede faktisk OK. Randy Orton trashede ham fuldstændig på vej ud og spyttede ham i ansigtet. Hvis de virkelig vil bygge op til Foley vs. Orton (til Mania?) så gør de det foreløbig korrekt. Næste uge er Best of RAW 2003...hvordan de vil fylde 2 timer med det aner jeg ikke.

Og til sidst ('on a personal note') så vil jeg gerne sende mine varmeste tanker til SCSA og hans familie i denne svære tid.