The life and times of an anti-social intellectual

Saturday, May 20, 2006

Hedeslag 2006

Så er det blevet tid til at plugge DWs næste store show, Hedeslag, som løber af staben lørdag d. 1/7, kl. 15. Som til Vild Vinter åbnes dørene en time før showet. Denne gange kan der købes billetter i forsalg og der kan sføli spares lidt på det. Se plakaten for mere info!

Allerede på cardet er de to semifinaler om DW titlen og Kristian Holm vs. Pablito vs. Tank. Pablito er ny, men jeg tør nok forudsige, at efter dette show vil folk få hedeslag i trussen ved tanken om en Pablito vs. Raptor kamp. Min egen kamp bliver vist announced næste uge på wrestling.dk hvor alle de andre kampe også bliver announced som ugerne skrider frem.

Derudover er der også et show i Brovst d. 22/7, Århus Festuge + endnu en TV-kamp LIVE fra Esbjerg i august, så det bliver en på alle måder spændende wrestlingsommer. Der kommer løbende info om det hele på wrestling.dk.

Jeg vil også gerne lige (på vegne af hele DW tør jeg vist godt sige) sige tak til de trofaste DW fans for støtten. Vi var alle overraskede over det store fremmøde til Vild Vinter og vi håber at der kommer endnu flere denne gang.

6 Comments:

  • At 8:58 PM, Blogger Lars said…

    Langå II bliver forhåbentlig godt, men hvorfor den prisstigning på billetterne? Er DW allerede til falds for ussel mammon?

    No matter... Jeg er med 99% sikkerhed på plads når det går løs.

     
  • At 9:55 PM, Blogger FlairRocks said…

    Det er ikke DW der sætter billetprisen så vidt jeg ved. Derudover så kører DW ikke rundt ved hjælp af lyst alene (desværre) - der skal også penge i kassen. Så længe billetpriserne er indenfor rimelighedens grænser :)

     
  • At 12:50 PM, Blogger Lars said…

    Jeg er udmærket klar over at DW også skal have penge til forbedringer, men personligt ser jeg nødigt at prisen bare stiger og stiger. Forhåbentlig får vi en bedre pejling mht. prisniveauet ved Langå III, som - alt afhængig af II-erens succes - nok også kommer. Hvis det stiger til 3. show også så kunne jeg godt blive lidt hys, må jeg tilstå.

    Selvfølgelig skal man som fan støtte op osv. men med en lang køretur lagt oveni så er det altså ikke "bare en skide 50er" der fyres af.

    Hmm... Jeg burde vel egentlig smide mine synspunkter på w.dk, eftersom det jo ikke er et angreb på dig, det her :-)

     
  • At 1:00 PM, Blogger FlairRocks said…

    Det synes jeg da du skulle gøre. Det kunne nok være en nyttig diskussion

     
  • At 1:15 PM, Blogger FlairRocks said…

    Og Langå 3 blir d. 18/11

     
  • At 10:43 PM, Blogger Hans said…

    jeg kommer også til langå, og navnet hedeslag vil få en hel anden betydning efter dette.

     

Post a Comment

<< Home