The life and times of an anti-social intellectual

Wednesday, May 17, 2006

Det forsømte forår

Det er eksamenstid for de fleste studerende. Det er lige meget om det er folkeskolen, VUC, gymnasiet, handelsskolen eller universitetet - det er i disse tider det går løs! Derfor er det også underligt for første gang i en del år, ikke at skulle læse op, gøre sig klar, og stresse over at nå at aflevere dispositioner og bibliografiopgivelser.
Dermed ikke sagt at jeg bare sidder og laver ingenting. Jeg er trods alt igang med speciale, som i sig selv er en stor mundfuld. Det er bare lidt underligt ikke at være en del af ræset i maj og juni, som man ellers er vant til.
Pt. regner jeg med at blive færdig med speciale i slutningen af juli. Nogle steder står der at man har 8 måneder til speciale og andre steder står der 6. Så det er lidt svært at blive klog på. I sidste ende tror jeg dog det er specialevejlederen der "bestemmer" det eller i hvert fald kan sige god for at man skal bruge så og så mange (extra) måneder (eller år :P). Men planen er at aflevere i slutningen af juli når de 6 måneder er gået.

Jeg er blevet inviteret over til en tidligere medstuderende (med britiske rødder) på søndag. Han vil åbenbart lave et nyt magasin, som han mener det danske land har brug for. Og han synes åbenbart jeg skal være med, så det kan jeg næsten ikke sige nej til. Det bliver i hvert fald spændende at høre hvad han har tænkt sig og diskutere ideer med de andre, han har shanghaiet.

6 Comments:

  • At 10:38 PM, Blogger Lars said…

    MMM på den første forside i sit nye kostyme?

     
  • At 11:20 PM, Blogger FlairRocks said…

    Sjovt du siger det fordi MMM pryder forsiden på det nyeste "Workshop" som udgives ved Center for Engelsk/Amerikanske Studier

     
  • At 8:54 AM, Blogger Hans said…

    og du har ikke scannet og sendt fordi?

     
  • At 9:28 AM, Blogger FlairRocks said…

    du ikke er værdig til at se det

     
  • At 5:53 PM, Blogger Lars said…

    Derfor er skuffelsen i Frede endnu større. Tænk på at turen til Frede ikke er så lang som til Hjørring. Heller ikke over nettet :D

     
  • At 7:18 PM, Blogger FlairRocks said…

    http://img210.imageshack.us/my.php?image=unavngivet3gv.jpg

     

Post a Comment

<< Home