The life and times of an anti-social intellectual

Sunday, January 30, 2005

Som trofast seer hver søndag når der kommer "Krøniken" er det irriterende at se, at serien er begyndt at køre i tomgang. Problemerne mellem Erik og hans far er efterhånden så gennemtærskede at jeg er træt af dem. Og dagens afsnit slutter med at deres omsider blomstrende forhold IGEN falder på gulvet. Nu må forfatterne sgu ta' sig lidt sammen og finde på noget nyt. Iøvrigt er det jo blændende at vi i denne omgang kun får 5 afsnit og derefter skal vente til foråret 2006 på de sidste afsnit (så vidt jeg ved). Der er vist et problem med at kunne skrive manuskripterne hurtigt nok. Det ser da ellers ud til det går OK med at genbruge vinkler og konflikter. Men det er måske derfor det er så krævende? Fordi det kniber med at være original.

Som en lille sidenote kan jeg fortælle at jeg desværre ikke fik stillingen som faglig vejleder ved Center for Engelsk. Lidt irriterende, men, for nu at citere Kurt Vonnegut, so it goes. Det nye semester starter tirsdag og det blir fedt at komme igang igen. Jeg venter stadig på den sidste karakter og håber den kommer mandag eller tirsdag.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home