The life and times of an anti-social intellectual

Tuesday, December 28, 2004

Sku man aldrig gøre status over 2004?

Der er, som altid, ikke sket det store. Året på Uni har været et af de bedste både hvad angår karakterer og generelt min glæde ved engelsk-studiet. Jeg håber det forsætter ind i det næste år, men mon ikke? Jeg skal i hvert fald have 2 spændende fag som jeg glæder mig til at komme igang med. Jeg har sammen med et par medstuderende fået ført en plan ud i livet om at oprette et hold om Creative Writing, altså novelleskrivning. Der er et par interesserede pt. så jeg glæder mig til at se hvor mange vi kan få samlet. Det bliver ikke et fag som sådan men bare et tilbud for de studerende af de studerende. Ifølge et par undervisere kan det, hvis det er en succes, blive institutionaliseret - altså blive udbudt som et "rigtigt" fag fremover. Se dét kunne være fedt! :-)

Intet år uden computerproblemer sføli. 2004 blev året hvor min skodmaskine af mærket Compaq sagde endeligt farvel og blev sendt til ophugning. I bytte fik jeg en sød lille Packard Bell fra Fona. Den har kørt uden problemer siden omkring februar eller marts så ingen grund til bekymring dér...endnu :D

Dette år har heller ikke krævet livet på nogen af familiemedlemmerne og det kan man jo ikke være andet end glad for. Min farmor fik godt nok konstateret lungekræft men ifølge lægerne kommer hun over det og operation er måske unødvendigt. Vi må håbe på det bedste.

Ligesom sidste år sender jeg også lige en tak og venlig tanke til Franner gutterne for mange (læs: MANGE) muntre timer online. Var nettet overhovedet noget ved uden jer? :P Og også hej til KingHans.


0 Comments:

Post a Comment

<< Home